Veelgestelde vragen

Waar kan ik informatie vragen/krijgen?

U kunt altijd bellen met Jesse, het aanspreekpunt van Hockeyplezier op gsm: 06-29258348 (of 06-50847765). U kunt ook mailen: info@hockeyplezier.nl

Kan ik een voorkeur aangeven bij wie mijn kind graag in het groepje wil?

Als het kan proberen we rekening te houden met uw wensen. Dat kunt u op het gemailde inschrijfformulier of in een e-mail kenbaar maken.

Kan ik, als dat wordt aangeboden, een eigen aanvangstijd vragen?

U kunt een voorkeur aangeven met betrekking tot de aanvangstijd (locatie Utrecht en Vleuten).

Hoe moet ik mijn kind afmelden als het ziek is of niet kan?

Graag afmelden bij de eigen trainster of trainer van hun groepje. Hun GSM nummers staan in de Nieuwsbrief voorafgaand aan de trainingen.

Na 12 lessen moet ik dan mijn kind weer opnieuw opgeven?

Na de 12 lessen moet u binnen een maand na de laatste training actief opzeggen via de mail. Als we niets van u horen gaan we ervan uit dat uw kind gewoon weer meedoet de volgende 12 lessen.

Hoe moet ik mijn kind voor Hockeyplezier afmelden?

Actief via de mail binnen een maand na de laatste training afmelden! Zie ook antwoord op vraag 5.

Hoe gaat het met de betaling?

Voor de sweater moet u € 25 overmaken, u krijgt daarover bericht via de Nieuwsbrief, wanneer u dat moet doen. Daarna is de inschrijving definitief. De € 120,- wordt automatisch van uw rekening afgeschreven. U geeft daarvoor schriftelijk toestemming. Het formulier wordt gemaild, u kunt het invullen en scannen of opsturen.

Wat moet ik voor mijn kind aanschaffen?

Nodig is: Bitje, scheenbeschermers, goede schoenen en een stick natuurlijk. We proberen ook altijd korting te regelen bij Intersport.

Wanneer gaat de training niet door? Wordt die training dan ingehaald?

Als het veld bevroren is of er ligt sneeuw op gaat de training niet door. Bij regen gaat het gewoon door. Of er moeten echt plassen op het veld staan. Training kan niet worden ingehaald (overmacht).

Wie kan ik bellen in noodgevallen?

Mocht er onverhoopt iets zijn, bel ons! Zie vraag 1.

Menu